top of page
Business Meeting

Metodologii
(hard skill) și abilități (soft skill) pentru manageri

Lean management – Kaizen și îmbunătățire continuă

Portofoliul nostru de cursuri și ateliere interactive pentru manageri și specialiști în îmbunătățirea continuă​​

Lean Six Sigma – Optimizarea Proceselor prin DMAIC

Lean Six Sigma – Optimizarea Proceselor prin DMAIC

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Lean în Depozit & Fluxul de Materiale

Lean în Depozit & Fluxul de Materiale

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Productivitate și KPI

Productivitate și KPI

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Instrumente de Monitorizare și Control

Instrumente de Monitorizare și Control

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

VSM (Value Stream Mapping)

VSM (Value Stream Mapping)

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

SMED (Single Minute Exchange of Die)

SMED (Single Minute Exchange of Die)

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Munca Standardizată & Activitatea Standard a Managementului

Munca Standardizată & Activitatea Standard a Managementului

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Kaizen: Problem Solving & PDCA

Kaizen: Problem Solving & PDCA

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Management Vizual

Management Vizual

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

5S – Organizarea locului de muncă

5S – Organizarea locului de muncă

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Fundamentele Lean Management

Fundamentele Lean Management

Manageri la toate nivelurile, ingineri, specialiști în îmbunătățirea continuă

Planificarea și proiecția carierei

Planificarea și proiecția carierei

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Etică și responsabilitate socială în afaceri

Etică și responsabilitate socială în afaceri

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Negociere și relații interdepartamentale

Negociere și relații interdepartamentale

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Gestionarea finanțelor și bugetării

Gestionarea finanțelor și bugetării

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Advanced people management

Advanced people management

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Aliniere organizațională

Aliniere organizațională

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Dezvoltare organizațională și cultură

Dezvoltare organizațională și cultură

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Comunicare avansată și prezentare

Comunicare avansată și prezentare

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Leadership situațional și luarea deciziilor

Leadership situațional și luarea deciziilor

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Managementul schimbării

Managementul schimbării

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management, Top Management

Lucrul în echipă și managementul conflictelor

Lucrul în echipă și managementul conflictelor

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management

Influențarea și motivarea oamenilor

Influențarea și motivarea oamenilor

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management

Comunicare eficace

Comunicare eficace

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management

Fundamentele managementului organizației

Fundamentele managementului organizației

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management

Managementul performanței

Managementul performanței

Middle management, Aspiranți la poziții superioare de management

Bazele managementului

Bazele managementului

Manageri debutanți, Team leaderi și middle manageri

Bazele comunicării și feedback

Bazele comunicării și feedback

Manageri debutanți, Team leaderi și middle manageri

Gestionarea echipei și a conflictelor

Gestionarea echipei și a conflictelor

Toate nivelurile de management

Delegarea și managementul timpului

Delegarea și managementul timpului

Manageri debutanți, Team leaderi și middle manageri

Integrarea noilor angajați și colaborarea cu managementul superior

Integrarea noilor angajați și colaborarea cu managementul superior

Manageri debutanți, Team leaderi și middle manageri

Îmbunătățirea continuă și managementul schimbării

Îmbunătățirea continuă și managementul schimbării

Manageri debutanți, Team leaderi și middle manageri

Vrei să știi mai mult? Întrebă-ne și-ți vom răspunde rapid!

© 2018 Gemba Partners

Contact: +40 721 399 880

Mulțumim! Revenim cu un răspuns în maxim 24 de ore.

bottom of page